Home > Γενικά > Ανέλιξη της κυρίας Παναγιωταρέα

Ανέλιξη της κυρίας Παναγιωταρέα

Στο μπλογκ Παρα-ΜΜΕ διαβάζω ότι στις 11/3 γίνεται η εκλογή της κ. Παναγιωταρέα σε «τακτική» καθηγήτρια. Έχω μια περιέργεια να δω τι ακαδημαϊκό έργο παρουσιάζει η κ. Παναγιωταρέα για να στηρίξει την υποψηφιότητά της. Όποιος γνωρίζει ας γράψει.

Παλαιότερα σχετικά ποστ:

http://gurforum.org/2007/03/23/ανοιχτή-επιστολή/
http://gurforum.org/2008/10/28/iordanidou/

Categories: Γενικά Tags:
  1. Καπνικαρέα
    March 13th, 2009 at 15:09 | #1

    Με τα ίδια κριτήρια που έκρινες την Παναγιωταρέα, φίλε Λαζαρίδη, σε προκαλώ να κρίνεις και τους κριτές της, που αποφάσισαν να μην εκλεγεί καθηγήτρια. Ψάξε άμα θες να δεις τι δημοσιεύσεις έχουν όλα αυτά τα σούργελα που ψήφισαν υπέρ, παραιτήθηκαν ή ψήφισαν κατά.

  2. March 13th, 2009 at 15:54 | #2

    Δεν θυμάμαι να έκρινα εγώ την Παναγιωταρέα. Άλλοι το έχουν κάνει.

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=259166

    Η κυρία Αννα Παναγιωταρέα, δημοσιογράφος, γράφει:

    Τα όσα συκοφαντικά εγράφησαν την Τρίτη 10 Μαρτίου στον «Βηματοδότη» μάλλον χρήζουν απαντήσεων. Κατ΄ αρχήν ούτε ο συντάκτης του σχολίου αλλά ούτε οι «αυτόνομοι φοιτητές»- και όχι ο Σύλλογος των Φοιτητών του Τμήματος Δημοσιογραφίας- που υπογράφουν το κείμενο φαίνεται ότι γνωρίζουν το περιεχόμενο της διδακτορικής διατριβής μου. Πιθανολογώ γιατί η τέταρτη έκδοσή της εξαντλήθηκε ήδη από το 1995. Θέμα της είναι η δημιουργία της εθνικής συνείδησης και η δημιουργία της προσφυγικής συνείδησης. Βασίζεται σε 800 συνεντεύξεις Αϊβαλιωτών πρώτης ως και τέταρτης γενιάς. Επομένως έχει σχέση με το μάθημα που διδάσκω για τις τεχνικές της συνέντευξης. Εκτός αυτού έχω εκδώσει δύο ακόμη βιβλία ( Ομολογίες Παράλληλες, εκδόσεις Παρατηρητής, και Εσέν΄ πώς σ΄ λέν΄: Χαρίλαος Φλωράκης, εκδόσεις Καστανιώτη), στην εισαγωγή των οποίων εκτίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο της συνέντευξης, ενώ το περιεχόμενό τους είναι συνεντεύξεις ή υλικό συνέντευξης. Ο συντάκτης σας θα όφειλε ακόμη να γνωρίζει ότι οι καθηγητές που εργάζονται με το καθεστώς της μερικής απασχόλησης είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν τρεις ώρες την εβδομάδα και να παρίστανται μία ημέρα. Παρ΄ ότι υπάγομαι στο καθεστώς της μερικής απασχόλησης που σημαίνει ότι ο μισθός μου είναι περίπου 500 ευρώ-, διδάσκω επτά ώρες την εβδομάδα- προπτυχιακό και μεταπτυχιακό- και εκπληρώνω όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται από τον σχετικό νόμο. Οσο για τα «ξαφνικά τεστάκια» δεν είναι θέμα «πλάκας» που κάνω στους φοιτητές. Είναι ο μόνος τρόπος να τους «αναγκάσω» να βλέπουν ένα τουλάχιστον δελτίο ειδήσεων σε όποιο κανάλι επιλέξουν ή να διαβάζουν μία εφημερίδα, όποια θέλουν. Είναι τεταρτοετείς φοιτητές στο Τμήμα Δημοσιογραφίας αλλά δεν βλέπουν ειδήσεις και ελάχιστοι διαβάζουν εφημερίδα. Δεν ξέρω αν ο λόγος της άρνησής τους είναι η ποιότητα και ο βαθμός αξιοπιστίας των παρεχομένων έντυπων και ηλεκτρονικών ειδήσεων. Ευχαριστώ επίσης για την υπόδειξη να χρησιμοποιώ την προς ιδιωτικοποίηση Ολυμπιακή. Αν φτάσει στο επαγγελματικό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της Αegean, σας υπόσχομαι να λάβω σοβαρά υπόψη μου τη «διαφημιστική» υπόδειξή σας.

    ▅ «Ανακρίβεια»
    Ο κ. Αλέξανδρος Μπαλτζής, λέκτορας,Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ,γράφει:

    Διαβάζω με έκπληξη σε κείμενο στο «Βήμα» online (Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009) ότι «είναι πάντως χαρακτηριστική η ομόφωνη εισηγητική έκθεση των μελών του Τμήματος στην οποία αναφέρεται μεταξύ άλλων…» κτλ. Πρόκειται περί απίστευτης ανακρίβειας, η οποία προσβάλλει την πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ του Τμήματος που διατύπωσαν- και πάντα διατύπωναν- είτε με τον λόγο είτε με τη στάση τους την αντίθεσή τους στις πρακτικές και τους προσανατολισμούς που κατά καιρούς επιχειρούσε να επιβάλει η κυρία Παναγιωταρέα στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ. Αρκετοί διατύπωσαν, μάλιστα, με τον τρόπο που ορίζει ο νόμος, τις απόψεις τους αυτές. Επιπλέον, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εισηγήσεις για τις κρίσεις δεν γίνονται από τα μέλη του Τμήματος, αλλά από ειδική τριμελή εισηγητική επιτροπή, η οποία ορίζεται από το εκλεκτορικό σώμα. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, επειδή το εικοσαμελές Τμήμα μας δεν διαθέτει πρωτοβάθμιους καθηγητές, όλα τα μέλη του εκλεκτορικού σώματος προέρχονταν από άλλα Τμήματα. Ως εκ τούτου, η επίμαχη φράση δεν είναι ακριβής. Πέραν τούτου, αισθάνομαι προσωπικά θιγμένος, διότι το κείμενό σας, εμφανίζοντας τους φοιτητές ως τους μοναδικούς αντιδρώντες, παραπλανά τους αναγνώστες ως προς τη στάση των μελών του Τμήματος, προσβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν το κύρος και την αξιοπιστία τους. Σας παρακαλώ να επανέλθετε, διορθώνοντας το σφάλμα και αποκαθιστώντας την αλήθεια.

    ——-
    Έχει πλάκα το επιχείρημα της κ. Π. ότι επειδή για το διδακτορικό της πήρε συνεντεύξεις, έχει τα προσόντα να διδάξει το μάθημα της συνέντευξης. Δεν υπάρχει δημοσιογράφος που να μην έχει πάρει συνεντεύξεις. Έχουν όλοι τα προσόντα να διδάξουν σε πανεπιστημιακό επίπεδο; Σαν να λέμε ότι κάθε δάσκαλος μπορεί να διδάξει Παιδαγωγική Επιστήμη.

  3. Aν.ώνυμος
    March 13th, 2009 at 15:59 | #3

    Λουκά

    το επιχείρημα “με απέκλεισαν άρα θα τους δείρω” οδηγεί στη ζούγκλα – όπου και θα σε αποκλείσουν και θα τις φας (αντί να δείρεις). Ξαναδιάβασε το μήνυμα του Θ. Πρωτόπαπα. Αν δε σου αρέσει η προοπτική η Αθήνα να γίνει Λίβανος, καλό είναι *εγκαίρως* να απονομιμοποιηθούν αυτές ακριβώς οι συνειρμοί και συγκρίσεις που τόσο εύκολα κάνεις.

    Υπάρχει διαφορά μεταξύ επεξήγησης και δικαιολογίας. Δε βλέπω να επεξηγείς, βλέπω να δικαιολογείς.

    @tulka: Σε όλες τις “ειρηνικές διαμαρτυρίες” στις οποίες είχα την ατυχία να είμαι παρών (είμαι καθηγητής) υπήρχαν και φοιτητές και “φοιτητές”. Εσύ λες ότι δεν ήσουν παρούσα, αλλά ξέρεις και σου είπαν… Τέλος πάντων. Όντως όμως, αν υπήρχαν τραμπουκισμοί ενδεχομένως θα τους ανέφεραν τα ΜΜΕ που είχαν δημοσιογράφους παρόντες.

  4. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
    March 13th, 2009 at 17:55 | #4

    Επανέρχομαι προκειμένου να διευκρινίσω και να απαντήσω σε μία ερώτηση που μου ετέθη σχετικά με το κατά πόσο μπορεί κάποιος ο οποίος βρίσκεται στη διαδικασία συγγραφής διδακτορικής διατριβής να πραγματοποιεί παράλληλα μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Διευκρινίζω λοιπόν ότι καταρχάς δεν υπάρχει κανένα τυπικό κώλυμα. Περαιτέρω σε ότι με αφορά βρίσκομαι εδώ προκειμένου να πραγματοποιήσω έρευνα σχετικά με το θέμα του διδακτορικού μου κερδίζοντας παράλληλα εμπειρίες κα γνώσεις από ένα άλλο ακαδημαϊκό περιβάλλον και σύστημα, με το αυτονόητο κόστος μιας πιθανής παράτασης της συγγραφής του διδακτορικού μου. Αυτό είναι όλο.

    Με εκτίμηση,

    Χρήστος Μπαξεβάνης.

  5. March 13th, 2009 at 17:58 | #5

    Εγώ πρώτη φορά ακούω κάποιος να είναι ταυτόχρονα μεταπτυχιακός (γιατί και ο υποψήφιος διδάκτωρ μεταπτυχιακός είναι) σε δύο διαφορετικά πανεπιστήμια.

  6. ilias
    March 13th, 2009 at 18:46 | #7

    Δεν γνωρίζω το θέμα με λεπτομέρειες, αλλά θα ήθελα να πω τα εξής:
    Αναρωτιέμαι γιατί είναι αυταρχική η συμπεριφορά του εκάστοτε καθηγητή απέναντι σε φοιτητές όταν δεν θέλει να μπαινοβγαίνουν οι φοιτητές την ώρα του μαθήματος με καφέδες και τσιγάρα. Αν είσασταν καθηγητής, εσάς θα σας άρεσε? (προσέξτε τρία πράγματα: το “μέσα-έξω” στην διάρκεια της διδασκαλίας, οι φοιτητές να καπνίζουν στην διάρκεια της διδασκαλίας, και οι φοιτητές να πίνουν στην διάρκεια της διδασκαλίας).
    Σε άλλες χώρες όπως UK and USA, η παρουσία σε μαθήματα μπορεί να είναι υποχρεωτική (παίρνεται παρουσιολόγιο – όχι βέβαια πάντα), και τα αιφνίδια «test» είναι επίσης αποδεκτά. Απορώ γιατί οι φοιτητές εναντιώνονται και βρίσκουν ως αιτίες αυτές για να γνωμοδοτήσουν αρνητικά σε σχέση με την εξέλιξη κάποιου.
    Αναρωτιέμαι ποιοί είναι αυτοί οι φοιτητές, τέλος πάντων που αντιδρούν έτσι όπως αντιδρούν (όλα τα παραπάνω μαζί).
    Επίσης, αναρωτιέμαι αν αυτοί οι ίδιοι φοιτητές φεύγουν αργότερα για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι φεύγουν, και γιατί δεν αντιδρούν έτσι και στο εξωτερικό.
    Επαναλμβάνω ότι δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα του blog αυτού με λεπτομέρειες, οπότε συγχωρέστε με αν κάτι δεν έχω καταλάβει καλά.
    Φιλικά

  7. Καπνικαρέα
    March 14th, 2009 at 11:56 | #8

    @ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

    Η παρέμβασή σου υπέρ του καθηγητη που επέχει θέση αληθινού πατέρα ήταν ό,τι έπρεπε για να διατηρήσεις την ωραία και ενάρετη πορεία σου. Για να πας από το πτυχίο κατευθείαν σε διαδακτορικό πρέπει να εκρίθης ως εξαιρετική περίπτωση, όπερ επιβεβαίωσε ο καθηγητής που επέχει θέση αληθινού πατέρα. Έτσι το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό παράλληλα είναι νόμιμο, καθόλα νόμιμο. Πώς το έλεγε ο Χριστινάκης? Στη ζωή σου υπήρξες πάντοτε έντιμος.

  8. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
    March 14th, 2009 at 15:59 | #9

    @Καπνικαρέα
    Επειδή η ειρωνεία και η αμάθεια περισσεύει, και δυστυχώς συνήθως κερδίζει τις εντυπώσεις, σημειώνω ότι έχω πτυχίο και μεταπτυχιακό από τη Νομική ΑΠΘ, όπου και εκπονώ το διδακτορικό μου. Στο Bradford όπου βρίσκομαι εφέτος, κάνω το δεύτερο μεταπτυχιακό μου. Όσο για τις φροϋδικές ανησυχίες, προφανώς ποτέ σου δεν μπόρεσες να αποκτήσεις μια φυσιολογική σχέση στον χώρο της εκπαίδευσης, αν πραγματικά βρέθηκες ποτέ εκεί. Έχεις όμως και εσύ το δικαίωμα να μιλάς ελεύθερα και να προσθέτεις το λιθαράκι σου σ’ ότι καταλαβαίνεις πως είναι δημοκρατία και ελευθερία έκφρασης. Ακόμα κι όταν λιθοβολείς δημοκρατικά!

  9. Καπνικαρέα
    March 14th, 2009 at 16:35 | #10

    @ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ

    Το γιατί δεν κάνεις εκεί διδακτορικό αλλά δεύτερο μεταπτυχιακό, και ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ είσαι υπ.Δρ. στο ΑΠΘ, θα έπρεπε να είμαι το παιδί του… Κωσταλέξι για να μην το αντιληφθώ.

    Καλή συνέχεια και χαιρετισμούς στον οιονεί φάδερ.

  10. ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ
    March 14th, 2009 at 17:36 | #11

    @Καπνικαρέα

    Αγαπητή Καπνικαρέα,

    Δεν θα ασχοληθώ άλλο με την περίπτωση σου. Βλέπεις μερικοί άνθρωποι έχουν πιο σοβαρά και ουσιαστικά πράγματα να κάνουν στη ζωή τους από το να ασχολούνται με τους άλλους.

    Τελικά ο Αϊνστάιν είχε δίκιο. Η ανθρώπινη βλακεία είναι απεριόριστη.

  11. ba
    March 14th, 2009 at 18:38 | #12

    @ Καπνικαρέα
    “Όσο για τις φροϋδικές ανησυχίες, προφανώς ποτέ σου δεν μπόρεσες να αποκτήσεις μια φυσιολογική σχέση στον χώρο της εκπαίδευσης, αν πραγματικά βρέθηκες ποτέ εκεί.”

    Ma agapiti mou Kapnikarea, den to antilamvanesai? Ean den yiothetiseis kai esy to “gloiodes kai anef orion glypsimo stous pithanous ergodotes sou” san tin pio “φυσιολογική σχέση στον χώρο της εκπαίδευσης” tote, fovamai oti pote den tha ftaseis ekei pou (filodoxei kapote) na ftasei o synomilitis sou.

  12. MAKHS
    March 14th, 2009 at 20:24 | #13

    makis

  13. ΜΑΚΗΣ Π.
    March 14th, 2009 at 20:26 | #14

    @ Καπνικαρέα
    @ ba

    ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ: ΟΧΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ Η ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΜΠΑΤΖΑΝΑΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ Η ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΕΛΕΟΣ.

  14. ANNA
    March 14th, 2009 at 20:31 | #15

    @ ΜΑΚΗΣ Π.

    ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ

    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ, ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.

    ANNA

  15. Κ
    March 15th, 2009 at 11:54 | #16

    Καλύτερα να αναδεικνύονται και να προωθούνται τέτοιοι κόπροι στο πανεπιστήμιο για να χάσει εντελώς τη νομιμοποίησή του ο όποιος λόγος τους εντός και εκτός.
    Η εξέλιξη και συσσώρευση βίας από την αντίθετη πλευρά συνεχίζει ανεμπόδιστη και επιτέλους η αντιύλη θα καταστρέψει την ύλη.

  16. Μάρα
    March 17th, 2009 at 23:16 | #17

    Η αλήθεια είναι πως δεν είναι ανεδαφική η άποψη -κάθε άλλο- που αντιλαμβάνεται την Ελλάδα ως μια χώρα, όπου τα κονέ, οι προσωπικές σχέσεις και οι κομματικές αγκιστρώσεις διαγράφουν την καθημερινότητα σε όλα τα επίπεδα. Όντως έτσι είναι. Και είναι κάτι για το οποίο θα πρεπε να ντρεπόμαστε. Η διάσπαρτη όμως καχυποψία και η προκατειλημμένη θέαση των πραγμάτων γίνεται εμπόδιο στη δημιουργική δημόσια διαβούλευση.Η αγανάκτηση που γεννά το τέλμα του πολιτικού βίου είναι δικαιολογημένη. Η άνευ λογικού και κριτικού ελέγχου όμως ενιαία αντιμετώπιση όλων των καταστάσεων μας αποστερεί εν τέλει και την πιο μικρή πιθανότητα μιας ελπιδοφόρας διαφορετικότητας.

  17. Saloniciano
    March 19th, 2009 at 14:50 | #18

    @ ΜΑΚΗΣ Π και ΑΝΝΑ

    Να αγιάσει το στόμα σας, και των δυο.

    Τον λυντσάρανε τον Χρήστο Μπαξεβάνη οι δήμιοι τού γκαουλάιτερ Θέμη.

    Όλο όξος και χολή η σπιουνοσελίδα τού Θέμη… μια φρίκη!

  18. Aρχικελευστής
    March 19th, 2009 at 18:18 | #19

    Θέμη τώρα είσαι και Gauleiter! Ηeil Themis!

  19. ακακιος
    March 30th, 2009 at 15:15 | #20

    http://www.antinews.gr/?p=5759

    Διαρρεύσασα λίστα φυλασσομένων προσώπων.

    Φυλασσόμενο πρόσωπο Άννα Παναγιωταρέα!!!!

    Δηλαδή η κ. Παναγιωταρέα έχει κρατική φύλαξη. Από 2 αστυνομικούς. Ή μήπως 6; ή 8; (τρεις βάρδιες, άδειες ρεπό κτλ).

    Η φύλαξη είναι επί 24ώρου βάσεως. Άρα όταν μετακινείτε, από Αθήνα που μένει στο ΑΠΘ Θεσσαλονίκη που “διδάσκει”, αεροπορικώς, ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει και τα αεροπορικά εισιτήρια των αστυνομικών;

    Ερώτηση!!!

  20. Παραμυθιασμένος
    March 30th, 2009 at 15:29 | #21

    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!
    Καθηγήτρια να σου πετύχει. Αχ Αννούλα τι σου ‘μελε να πάθεις!!! Να σε φυλάσσουν οι φύλακες και να μη μπορείς να εκλεγείς ούτε Καθηγήτρια.

  21. Μαρια Β.
    March 31st, 2009 at 00:01 | #22

    Ρε παιδιά παίρνετε σοβαρά τον Μπαλτζή που απορρίφθηκε για λέκτορας απο τό Τμήμα Μουσικής του ΑΠΘ-και το κρύβει- και που εμφανίστηκε να γίνει επίκουρος με 3 εργασίες, χωρίς μονογραφία, χωρίς έρευνα, με έργο που του είπε η Καταϊτζή ότι είναι “γεμάτο μαύρες τρύπες..” και ότι για να δώσει τον ορισμό της Επικοινωίας κατέφυγε στο λεξικό…Μπαμπινιώτη κι έγινε ΤΟΙ ανέκδοτο; Ο άνθρωπος έγραψε μια διατριβή σε βουλγάρικο πανεπιστήμιο-που δεν εκδόθηκε ποτέ- για τη Μουσική και θέλει να διδάξει…κοινωνιολογία των τεχνών. Ο Πασχαλίδης έκανε διατριβή στη Νεοελληνική Λογοτεχνία και διδάσκει ντοκυμαντέρ {!} και η Μυστακίδου διδακτορικό στον Καταγκιόζη και διδάσκει δημοσιογραφία. Η Α.Παναγιωταρέα σας πείραξε που έβγαλε μονογραφία για τα ΜΜΕ για τη σχέση μέσων -πολιτικού συστήματος και έχει και 32 χρόνια στο επάγγελμα; ΕΛΕΟΣ, δηλαδή. Τόσος φθόνος και τόση κακοήθεια συσωρευμένη. Δεν πάτε να δείτε πώς διδάσκει να πάρετε κανένα μάθημα…

  22. Καθηγητής Θεολογίας στο ΜΙΤ
    March 31st, 2009 at 08:06 | #23

    Συμφωνώ με τη Μαρία Β.

  23. March 31st, 2009 at 09:01 | #24

    Τη διαφορά αξιοκρατίας από μετριοκρατίας τη γνωρίζεις Μαρία Β; Ο κλώνος σου από κάτω τη γνωρίζει;

    Δεν παίρνουμε τον μονόφθαλμο ανάμεσα στους τυφλούς (τι μας νοιάζει κι αν έχει 32 χρόνια επαγγελματικής εργασίας ή οι άλλοι είναι τρις χειρότεροι, δεν εξετάζουμε αυτούς τώρα) αλλά τον πραγματικά ΑΡΙΣΤΟ επιστήμονα που θα μπορεί να είναι όντως για Α’ βαθμίδας.

    Μέχρι να βρεθεί αυτός η θέση οφείλει να παραμένει άγονη. Βέβαια το ερώτημα είναι, αυτή η θεσούλα προκηρύχθηκε και σε κανένα διεθνές περιοδικό του χώρου ή μονάχα σε 2 εγχώριες εφημερίδες έτσι για να πληροί το νόμο;

  24. March 31st, 2009 at 11:30 | #25

    Κάθε φορά που συμμετέχω, τα τελευταία χρόνια, σε εκλεκτορικό ακούω συνεχώς το επιχείρημα, « μα σε αυτόν στέκεστε… δε βλέπετε τι γίνεται με τον τάδε και τον τάδε… δεν κοιτάτε τα χειρότερα … και αρχίζει ένα κατάλογος από «χειρότερα» άρα αφού ο «δικός μας» είναι καλλίτερος από τους χειρότερους… ας πάει με το κάλο και ας γίνει καθηγητής. Όποιος καταλαβαίνει την σημασία αυτής της επιχειρηματολογίας ας μας εξηγήσει που τελειώνει αυτό το «επιχείρημα».

  25. rebel@work
    March 31st, 2009 at 11:53 | #26

    Μα αυτό ακριβώς, δηλ. η ισοπέδωση προς τα κάτω, είναι ένα γενικότερο πρόβλημα (ή σύμπλεγμα) της ελληνικής κοινωνίας, που απλούστατα αντανακλάται και στον πανεπιστημιακό χώρο. Δεν έχει κανείς παρά να παρακολουθήσει αντιπαραθέσεις των δύο κομμάτων στη βουλή, για κάθε απλό ή σύνθετο ζήτημα, για να το διαπιστώσει στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.

  26. Καθηγητής Θεολογίας στο ΜΙΤ
    March 31st, 2009 at 12:03 | #27

    Λουκά Βλάχο,

    Ως συνάδελφος σε διαβεβαιώ ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τα κριτήρια του ΜΙΤ, αν υπήρχε καλύτερα από την Παναγιωταρέα θα το συζητούσαμε. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.

  27. March 31st, 2009 at 12:21 | #28

    @Καθηγητής Θεολογίας στο ΜΙΤ:

    Γνωρίζεται τι σημάνει «η διαδικασία για την εκλογή ήταν άγονη…». Τι κάνουν στο ΜΙΤ αν δεν υποβάλει κανένας υποψήφιος του επιπέδου που χρειάζονται??? Εκλέγουν όποιον βρεθεί?

    Καλά κάνετε που δουλεύετε στο ΜΙΤ αλλά θα περίμενα λίγο στήριξη σε όσους επιμένουν στην αξιοκρατία και στην Ελλάδα. Καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε αλλά δεν συμφωνώ γιατι τότε γίνομαι μέρος αυτού που λέτε «στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τα κριτήρια». Ας μην συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση και δεν έχω καμία διάθεση για αντιπαράθεση στο θέμα αυτό. Όλοι κατάλαβαν τι θέλουμε να πούμε.

  28. March 31st, 2009 at 12:25 | #29

    Έτσι όπως τα λέει ο κύριος Βλάχος είναι (για ακόμα μια φορά)…

    Και το πρόβλημα είναι πως το βλέπεις στο «εθιμικό δίκαιο» που έχει δημιουργηθεί για ένα σωρό παραπλήσιες ατασθαλίες που μένουν ατιμώρητες. Το είδαμε και στο indymedia που οι υποστηρικτές του λένε «γιατί θέλετε να κλείσει το indymedia και δε λέτε τίποτα για τα κόμματα». Μα ΛΕΜΕ!! Αλλά είναι ΕΤΕΡΟΝ ΕΚΑΤΕΡΟΝ!!!

    Πάντως σχετικά με τις προαγωγές των ΔΕΠ στην Α’ βαθμίδα μεγάλη ζημιά νομίζω έκανε και ο Νόμος 3282/04. Ήταν ο νόμος που έκανε σαφώς πιο χαλαρά τα κριτήρια που απαιτούνται για την θέση του «Τακτικού» προσθέτοντας ένα σωρό εναλλακτικά προσόντα που μπορούν να συνεκτιμηθούν.

    Γενικότερα για το καθεστώς που επικρατεί και τη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας πάνω στις προαγωγές ΔΕΠ μπορείτε να δείτε ένα συγκεντρωτικό κείμενο που υπάρχει στο Αγροτικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τελευταία ενημέρωση Ιούνιος 2005 οπότε μπορεί να χάνει τις νεότερες εξελίξεις.

  29. March 31st, 2009 at 15:44 | #30

    Το πρόβλημα λοιπόν που τίθεται είναι το εξής: πώς οικοδομείς ένα τμήμα σε ένα νέο πεδίο στο οποίο δεν υπάρχει στην Ελλάδα παράδοση, και ενδεχομένως ούτε και Έλληνες επιστήμονες της διασποράς; Η μέχρι τώρα ελληνική απάντηση είναι: προσλαμβάνεις άσχετους. Μια διαφορετική απάντηση ενδεχομένως θα ήταν: εντοπίζεις τα καλύτερα τμήματα του εξωτερικού και ζητάς τη βοήθειά τους. Δίνεις υποτροφίες σε καλούς φοιτητές που ενδιαφέρονται να πάνε να εκπονήσουν διδακτορικό σε αυτά τα τμήματα και τους φέρνεις μετά πίσω ως χαμηλόβαθμα μέλη ΔΕΠ. Αλλά όλα αυτά απαιτούν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, δεν γίνονται στο άρπα κόλα, και δεν σου επιτρέπουν να βάλεις το τμήμα αμέσως στο μηχανογραφικό και να εισάγεις φοιτητές.

  30. tulka
    March 31st, 2009 at 16:25 | #31

    @ Μαρία Β.

    Αν είναι ποτέ δυνατόν να συγκρίνετε την Παναγιωταρέα που επί 4 εξάμηνα μας έδειχνε τη διαφάνεια “η είδηση είναι σαν τα κοχύλια. τα μαζεύουμε ένα ένα” με τον Πασχαλίδη, που πιο σχετικός από αυτόν για τμήμα επικοινωνίας δεν υπάρχει. Μην ξεχνάτε ότι το τμήμα ονομάζεται “Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας” και ο κ. Πασχαλίδης που είναι Κοινωνιολόγος των Μέσων, εκτός του ότι είναι άριστα καταρτισμένος και με άψογη μεταδοτικότητα, ως πριν λίγα χρόνια που τελείωσα εγώ, ήταν και ο μόνος λόγος ύπαρξης της σχολής. Αν δεν υπήρχε αυτός από τον οποίο έμαθα πολλά θα το είχα μετανοιώσει πικρά που επέλεξα αυτή τη Σχολή. Τον Μπαλτζή δεν τον ξέρω, αλλά για να του επιτίθεστε, μάλλον δεν ανήκει στο (εξαιρετικά αδύνατο)μπλοκ της Παναγιωταρέα. Αλλά αυτό μάλλον το ξέρετε.
    Το ό,τι εμφανίζεστε σε αυτό το θέμα, ενώ για μέρες είναι ανενεργό, άλλωστε το θέμα ανέλιξη Παναγιωταρέα για τα επόμενα 3 χρόνια θεωρείται λήξαν, και να κατεφέρεστε κατά αυτών που έχουν στηλιτεύσει την Παναγιωταρέα μέσα στο τμήμα και να επικαλείστε τη γνώμη αυτών που είναι στο πλευρό της, εμένα ξαφνικά που φαίνεται εξαιρετικά κατευθυνόμενο. Μην αφήνετε να σας εκμεταλλεύονται και να σας χρησιμοποιούν και σχηματίστε τη δική σας άποψη. Και μία συμβουλή. Κανένας από τους φοιτητές – υποστηρικτές της (στη δική μου φουρνιά) στους οποίους υποσχόταν διάφορα (ότι θα τους πάρει να δουλέψουν μαζί της κλπ) για να της κάνουν τις χάρες και να την “ενημερώνουν” για το τι λένε οι άλλοι φοιτητές στις Γενικές Συνελεύσεις, δε βοηθήθηκε ποτέ από αυτήν. Συχνά ούτε καν βαθμολογικά. Γιατί τη ρουφιανιά πολλοί αγάπησαν, το ρουφιάνο ουδείς.
    Όσο για τα 32 χρόνια εμπειρίας εμένα δε μου λένε τίποτα. Και ο Κούγιας είναι χρόνια δικηγόρος, αλλά τον έχουν διαγράψει απ’ το δικηγορικό σύλλογο (και ας εκκρεμεί στον Άρειο Πάγο η καθαρογραφή της απόφασης για να ισχύσει) και είναι το όνειδος του κλάδου. Και ο Τριανταφυλλόπουλος είναι χρόνια δημοσιογράφος. Αυτόν θα τον θέλατε για καθηγητή;

    @Θέμη Λαζαρίδη
    Έχετε απόλυτο δίκιο. Για ένα νέο πανεπιστημιακό τμήμα χρειάζεται μακρόχρονος σχεδιασμός, δύο λέξεις που είναι παντελώς άγνωστες σε όλες τις ελληνικές κυβερνήσεις από τη μεταπολίτευση κι έπειτα. Όμως ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Ακόμα και σε αυτά τα καινούρια τμήματα, υπάρχει πλειάδα αξιόλογων καθηγητών που κάνουν πραγματική δουλειά και έχουν πλούσιο ερευνητικό έργο.

  31. March 31st, 2009 at 18:16 | #32

    Άκουσα ότι έγιναν ευτράπελα στην πρόσφατη εκλογή του Μπαλτζή. Γνωρίζει κανείς τίποτα;

    http://users.auth.gr/~baltzis/

  32. April 4th, 2009 at 15:43 | #33

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=262359

    Η κυρία Μαρία Βασάλου, καθηγήτρια Μουσικής, από τη Θεσσαλονίκη,γράφει:

    Διάβασα την επιστολή του κ. Αλ. Μπαλτζή που αναφέρεται στην εκλογή της κυρίας Παναγιωταρέα και διασκέδασα τα μάλα. Ο κ. Αλ. Μπαλτζής εμφανίστηκε κατ΄ αρχήν ως υποψήφιος λέκτωρ στο Τμήμα Μουσικής του ΑΠΘ και απορρίφθηκε πανηγυρικά για έλλειψη επιστημονικού έργου. Πρόσφατα εξελέγη από τους φίλους του επίκουρος – με πολλά νομικά κωλύματαμε τέσσερις εργασίες όλες και όλες. Η γνωστή επικοινωνιολόγος κυρία Σ. Καϊτατζή είπε ότι «το έργο του είναι γεμάτο μαύρες τρύπες και ότι δεν έχει ιδέα από το αντικείμενο». Η διατριβή του- σε βουλγαρικό πανεπιστήμιο- άλλωστε έχει να κάνει με τη «Μουσική Συνείδηση» και καμία σχέση με τη δημοσιογραφία και την επικοινωνία. Αλλά δεν είναι ο μόνος εκεί μέσα. Καλά θα ήταν, λοιπόν, όποιος πράγματι ενδιαφέρεται να ζητήσει να μάθει αν υπάρχει κάποιος άλλος πιο σχετικός από την κυρία Α. Παναγιωταρέα στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και μετά να σχολιάζει. Αλλωστε οι φοιτητές ήταν εκείνοι που κανόνισαν να διαλύσουν, με τρομοκρατία, την εκλογή της. Επομένως, ας ντρέπεται η πανεπιστημιακή κοινότητα για το κατάντημά της όταν φθάσαμε στο σημείο οι φοιτητές να κανονίζουν ποιοι θα τους διδάσκουν ώστε να μην… τους διδάσκουν! Ποιος μετά ροκανίζει το δημόσιο πανεπιστήμιο;

  33. April 5th, 2009 at 10:10 | #34

    @Μαρία Βασάλου

    Αξιότιμη κυρία,
    Δεν σας γνωρίζω προσωπικά, αλλά επιτρέψτε μου σας παρακαλώ να πάρω το θάρρος και να σας δώσω μία φιλική συμβουλή: πριν εκφέρετε την κρίση σας για πρόσωπα και καταστάσεις δοκιμάστε πρώτα να μάθετε πως έχουν τα πράγματα. Σε ό,τι με αφορά, επειδή σέβομαι την ελληνική νομοθεσία και την ακαδημαϊκή θέση που μου εμπιστεύτηκε η ελληνική πολιτεία, ο πλήρης φάκελός μου με το επιστημονικό βιογραφικό, το ερευνητικό και διδακτικό μου έργο, τις δημοσιεύσεις μου, τη διατριβή μου και όλα τα σχετικά, βρίσκεται στη διάθεση του καθενός, από τη διεύθυνση http://users.auth.gr/baltzis/, στο δίκτυο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

    Θα ήθελα επίσης να διευκρινίσω ότι η υποψηφιότητά μου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ το 2000 δεν απορρίφθηκε για τους λόγους που αναφέρετε, ούτε με τον τρόπο που αναφέρετε. Κατ’ αρχάς δεν εκλέχτηκα, με διαφορά μίας και μόνο ψήφου (και όχι πανηγυρικά όπως διατείνεστε). Κατά δεύτερο, η αιτιολογία ορισμένων εκλεκτόρων ήταν ότι δεν είχα πτυχίο από… ωδείο (λες και αποτελεί επιστημονικό επίτευγμα να έχεις πτυχίο από ιδιωτικό μη διαβαθμισμένο εκπαιδευτήριο για να κριθείς σε επιστημονικό αντικείμενο, όπως η Κοινωνιολογία της Μουσικής). Ανάλογο προσόν δεν προβλέπεται από το νόμο για επιστημονικά αντικείμενα. Επιπλέον, επειδή ακριβώς η αιτιολογία δεν ήταν σύννομη, για το λόγο αυτό δικαιώθηκα από το Διοικητικό Δικαστήριο, στο οποίο και προσέβαλα το σκεπτικό της αρνητικής ψήφου, αλλά αρνήθηκα την επανάληψη της διαδικασίας, διότι στο μεταξύ εκλέχτηκα στο Τμήμα που υπηρετώ σήμερα. Παρόλα αυτά, και για να ικανοποιήσω την περιέργειά σας, διαθέτω πλέον πτυχίο αρμονίας, αν και σε τίποτε δεν μου έχει φανεί χρήσιμο μέχρι σήμερα, σε ό,τι αφορά την ερευνητική δραστηριότητα στο πεδίο της κοινωνιολογίας της μουσικής ή των τεχνών γενικότερα (άλλο μουσικός και άλλο κοινωνιολόγος, όπως άλλο λογιστής και άλλο οικονομολόγος, άλλο καρδιοπαθής και άλλο καρδιολόγος).

    Πριν συνεχίσετε, λοιπόν, να εκτίθεστε αποδεικνύοντας ότι όχι μόνο δεν έχετε γνώση των πραγματικών περιστατικών και τεκμηρίων, αλλά και ότι δεν έχετε στοιχειώδη ιδέα περί ακαδημαϊκών προσόντων και του τρόπου κρίσης τους, σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα παραπάνω και να ρίξετε και καμιά ματιά στην ισχύουσα νομοθεσία. Επειδή ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την εκλεκτή συνάδελφο την οποία με τόση ζέση υποστηρίζετε, σας συμβουλεύω να αναζητήσετε τη διατριβή της (διατίθεται από τις ιστοσελίδες του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης), αλλά και το επιστημονικό της βιογραφικό και να τα αντιπαραβάλλετε με τα προσόντα που ορίζει η σχετική νομοθεσία. Πάντως, δεν είναι τυχαίο που οι κρίσεις των μελών ΔΕΠ ανατίθενται σε ειδικά εκλεκτορικά σώματα.

    Τέλος, εάν έχετε κάποια στοιχεία περί παράβασης της ελληνικής νομοθεσίας για τη διαδικασία κρίσης στην περίπτωσή μου, σας παρακαλώ να απευθυνθείτε αρμοδίως και με τεκμήρια, αντί να εκτοξεύετε συκοφαντίες. Άλλως, θα πρέπει να είστε διατεθειμένη να αναλάβετε τις ευθύνες σας. Εγώ, πάντως, δεν είμαι διατεθειμένος να σας ακολουθήσω στο δρόμο των προκλήσεων και της παραπληροφόρησης τον οποίο επιλέξατε.

    Με εκτίμηση
    Α. Μπαλτζής

  34. Θέμης Λαζαρίδης
  35. Θέμης Λαζαρίδης
    October 24th, 2009 at 07:03 | #36

    http://press-gr.blogspot.com/2009/10/blog-post_5282.html

    Η κ. Παναγιωταρέα ζητά επανάληψη της διαδικασίας.

  36. JOHN SMITH
    October 24th, 2009 at 07:45 | #37

    @Θέμης Λαζαρίδης
    Mε την παναγιωταρέα τι έχει γίνει ακριβώς επί χρόνια τώρα δεν το ξέρω καλά, αν και είναι περίεργο από “δημοσιογράφος” να γίνεσια “καθηγητής πανεπιστημίου της δημοσιογραφίας”. Μαθαίνω όμως ότι σε ιατρική σχολή γίνεσαι πανεπιστημιακός γιατρός (επίκουρος κλπ) με βάση “μετεκπαίδευση” σε χώρα (π.χ. αμερική) που επίσημα μπορεί να σου ΑΡΝΗΘΗΚΕ να σου δώσει άδεια άσκησης ιατρικού επαγγέλματος! Να είναι αλήθεια???

  37. K
    October 24th, 2009 at 15:13 | #38

    @John Smith

    Αυτό που αναφέρεις είναι σωστό.Τι συμβαίνει με τις ΗΠΑ?
    1.Για να ασκήσει κανείς κλινική ιατρική πρέπει να έχει περάσει τις εξετάσεις άσκησης επαγγέλαματος(USMLE)
    2.Για να κάνει κανείς έρευνα δεν χρειάζεται να έχει περάσει τα USMLE

    Τα USMLE όμως έχουν γίνει παλούκια λόγω του τρομερού ανταγωνισμού μεταξύ αρίστων που διαμορφώνουν τις βάσεις.
    Αυτό σημαίνει οτι ο εγχώριος γόνος που απέτυχε στις πανελλήνιες προφανώς δεν έχει τη νοημοσύνη και την ακαδημαική ικανότητα να περάσει τα USMLE.Αντίθετα έχει τα κονέ για να κάνει έρευνα.Για αυτό και κάνει έρευνα και μετά την χρησιμοποιεί για να πάρει έδρα στην Ελλάδα.

    Σκληρές εξετάσεις όπως USMLE κτλ συνήθως περνάνε άσχετα άτομα χωρίς κονέ που τυγχάνουν επιτυχόντες των πανελληνίων και έχουν μεγάλη ευφυία,απομνημονευτική ικανότητα και δουλεύουν σκληρά.Αυτά φυσικά δεν πρόκειται να τα ομολογήσουν οι καθηγητές και τα σαπάκια τους.(που οι ίδιοι καθηγητές μπορεί να πέρναγαν στις ΗΠΑ τη δεκαετία του ’70 όταν ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μικρότερος και τώρα αναρωτιούνται πώς τα πουλέν τους δεν περνάνε τις εξετάσεις ενώ είναι το ίδιο ευφυείς(το ίδιο βλάκες) με αυτούς).

  38. K
    October 24th, 2009 at 15:20 | #39

    Αυτά τα λαμόγια επιπλέουν διότι προωθούν συνεχώς double standards.Π.χ. στην ιατρική λένε απαιτείται
    1.Ερευνητικό έργο
    2.Κλινικό έργο
    3.Χαρακτήρας

    Αμα τυγχάνεις μη βύσμα,απλά δε χώνεσαι γιατί αν είσαι καλός στην έρευνα,σίγουρα σου λείπει το κλινικό κομμάτι(αλλιώς πώς πρόλαβες να κάνεις έρευνα) αλλά αν τύχει και τα έχεις και τα δύο σίγουρα υστερείς στο χαρακτήρα(αφού ήσουν brutal για να τα κάνεις)
    Αν αντίθετα τυγχάνεις γόνος όσο βλάκας και άσχετος να είσαι θα επιτύχεις με τα ίδια κριτήρια.Διότι στην περίπτωση αυτή σου συγχωρείται η έλλειψη ενός εάν διαθέτεις ένα από τα άλλα.Δηλαδή και έρευνα να μην κάνεις,θα κάνει άλλος για εσένα και στην κλινική να μην πατάς θα γράψουν οτι πήγαινες και σίγουρα χαζούλης θα είσαι οπότε θα έχεις και καλό χαρακτήρα.

    Ετσι ωραία παρουσιάζω τα εκπλητικά αυτά άδυτα των μυημένων.

  39. Kελευστής
    October 24th, 2009 at 17:27 | #40

    K, τι πίνεις και δεν μας δίνεις!

  40. Epanechnikov
    October 24th, 2009 at 17:47 | #41

    @Kελευστής

    Ότι και να πίνει μάλλος ληγμένο θα είναι… Εκτός και είναι πηγαίο ταλέντο

  41. K
    October 24th, 2009 at 22:21 | #42

    Βλάκα Epanechnikov είσαι για τα μπάζα.Γράφω εδώ και όποιος θέλει ας έρθει να με αντιμετωπίσει για να εισπράξει το πουλίον.

  42. L
    October 24th, 2009 at 22:48 | #43

    @K
    Ρε μάστορα Κ πως να έρθουμε να σε αντιμετωπίσουμε αφού είσαι ανώνυμος?

    Πάντως τα σχόλια του Epanechnikov μέχρι τώρα μου δίνουν την εντύπωση τύπου fair and square!

  43. Θέμης Λαζαρίδης
    February 4th, 2010 at 13:54 | #44

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=313378&dt=04/02/2010

    «Σάλο έχει προκαλέσει στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης η απόφαση του πρύτανη του Ιδρύματος κ. Αν. Μάνθου να επαναφέρει το θέμα της προαγωγής της κυρίας Αννας Παναγιωταρέα σε θέση τακτικής καθηγήτριας στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ.»

  44. Κ3
    February 4th, 2010 at 14:24 | #45

    Εδώ έχει γίνει κάθε κουτσή Μαρία καθηγήτρια, τακτική ή αναπληρώτρια βλ. ΚΘ ΕΚΠΑ, η Παναγιωταρέα μας πείραξε;;;;;;;;;;;;

  45. Θέμης Λαζαρίδης
  46. Θέμης Λαζαρίδης
    October 25th, 2010 at 18:12 | #47

    Από το παλιό site:

    Κώστας Μ.
    2010/04/15 at 11:02 pm

    Διαβάζοντας το βιογραφικό τις κ. Παναγιωταρέα σε καμιά περίπτωση δεν απεκόμισα την εντύπωση ότι πρόκειτε για ακαδημαϊκό βιογραφικό. Το αποκορύφωμα είναι ότι στις σπουδές τις αναφέρεται ότι παρακολούθησε μεταπτυχιακά σεμινάρια (όχι μεταπτυχιακό δίπλωμα.

Comment pages
1 2 3 1100
Comments are closed.